Jesteś tą jedyną! - mówił do każdej

Sugimoto Iseki

 23.04.1997| IV E| ZAJĘCIA DODATKOWE: PŁYWANIE, MUZYKA

- Hej ślicznotko, masz wolne pięć minut?


Piąty i jednocześnie najmłodszy syn, wychował się z czterema starszymi braćmi. Jako, że w rodzinie panował niedobór kobiet, Iseki nadrabia to teraz. Lubi dziewczyny, bardzo je lubi... może aż za bardzo. Zawsze z praktycznie każdą jaką spotka musi porozmawiać, poprawić jej komplementy, wziąć numer, zaprosić na kawę itp. Mimo tego, że wszyscy mówią, że jest kobieciarzem, to tak naprawdę usiłuje znaleźć dziewczynę, którą prawdziwie pokocha, jak na razie nadal szuka. Przyjazny i zawsze chętny do pomocy, ale oczywiście bardziej płci pięknej. Zapisał się do klasy muzycznej, ponieważ bardzo dobrze śpiewa oraz gra na paru instrumentach, chociaż najbardziej lubi na pianinie. Wcale się tego nie wstydzi, ponieważ uważa, że dziewczyny to lubią.


- Nie przejmuj się szkołą, ja cię nauczę co to prawdziwe uczucie.


Nie znosi szkoły, naprawdę nienawidzi się uczyć. Każda chwila spędzona w szkole do dla niego czas stracony i nie do odzyskania. Oceny ma takie, aby tylko przejść na styk do następnej klasy, więc na lekcjach robi wszystko: buduje domki z kart, studzienki z zapałek, rysuje po ławce. Jedyne co go nie interesuje to o czym mówi nauczyciel. Pojawia się w sali zawsze parę minut po dzwonku i rozsiada na krześle, nawet nie racząc wyjąć książek. Nie odzywa się nie pytany i nie przerywa nauczycielowi, wszystko po to, żeby mieć spokój.
Ciekawostki:
- jego rodzina jest bardzo bogata, mimo to postanowił chodzić do zwykłej szkoły i jak najmniej korzystać z pieniędzy rodziców,
- lubi grać w karty i jest w tym całkiem niezły,
- uważa, że najpiękniejsze w dziewczynach są oczy, bo nigdy się nie zmieniają,
- świetnie gotuje, ale robi to tylko wtedy, gdy zaprasza dziewczynę do siebie.

8 komentarzy:

  1. [ Hyyyyyy nowa postaaać! Ale super!
    HA! Jako pierwsza witam na blogu! ^^ KP świetna, tak samo jak i Pan Iseki khe he he.
    Z wielką chęcią zacznę jakiś wątek! A może nawet i pokusimy się na jakieś powiązanie? ;D ]

    ♦Ui Makoto♦

    ewentualnie

    •••Raikatuji Junko•••

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Witam serdecznie w naszych szeregach! Mam pustkę, jeśli chodzi o wątki, bo coś wszyscy zaspali, więc może uda nam się coś wykombinować? Chcę jakieś powiązanie, o! ]

    Megumi

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Trudno mu by było poderwać tą ślicznotkę, niestety, ale może spróbować, jeśli lubi wyzwania. Cóż, w ciągu całego swojego życia blogowego nie miałam żadnego porządnego romansu, a jestem tu już długo, więc nie dziw się, że taka jestem. XD
    W każdym razie możemy zrobić tak, że te pierwsze lody jeśli chodzi o znajomość mają już za sobą, o, bo nie przepadam za wątkami zapoznawczymi, szczerze mówiąc. Jak mi powiesz, jakby odbierał jej osobę, to strzelę jakimś pomysłem, ale jak nie uda mi się niczego wymyślić, to wrócimy do Twojego. Zgoda? :3 ]

    Megumi

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Zapraszam do Keiko! :D Nawet mam pomysł. Otóż tak; dziewczyna samotnie udałaby się do kawiarni, bo nie jest zbyt lubiana. I tak by sobie siedziała, a tu przychodzi Iseki! :D Może być? ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Wychodzę z założenia, że jeśli ja wymyślam, to Ty zaczynasz. xD ]

    OdpowiedzUsuń
  6. [Jeeee, Nezumi~~! (Taki tam fangirl, nie zwracaj uwagi)]

    Haru

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam na blogu! :D
    Zapisałam Cię już na dodatkowe zajęcia i uzupełniłam wszystkie dane. Rozumiem, że nie mieszkasz w akademiku?
    Tak dla pewności wolę się zapytać ;p
    Oczywiście zapraszam do wątkowania z Yuko

    Yuko Kanoe

    OdpowiedzUsuń

Rinne Tworzy