Hajime kara...kawaranai kotoba.

Powiązania profesora historii.

 

 School.

 

....na razie to pole jest puste...



Home.




Reika Hattori - matka / samotne wychowanie jedynaka / tragedie z przeszłości / niekwestionowana uroda / wiele wspomnień, wiele miłości, wiele łez / dwóch mężów, ale tylko jeden syn - czy to ironia losu?

Naprawdę nazywa się Katsumi Haretsu. Odebrała wspaniałe wykształcenie. Jej życie było - tylko od pewnego momentu - usłane różami, gdy w wieku dwudziestu dwóch lat wyszła za bogacza. Mąż, bogaty chemik, okazał się być brutalem i alkoholikiem, a cała ich miłość, narzucona przez chciwą rodzinkę, jedynie nieporozumieniem. Szybko uciekła do Anglii pod fałszywym nazwiskiem. Tam spotkała przystojnego Anglika, z którym połączyła ją gorąca miłość. Pierwsze małżeństwo unieważniono, chemik trafił za kraty za znęcanie się nad żoną, a zakochana para wzięła szybki ślub. Jeszcze szybciej na świecie pojawiłem się ja. Potem wyszło na jaw, że ojciec jest chory. Rak mózgu, nie więcej niż trzy miesiące życia. Mimo to była szczęśliwa.
(Zdjęcie pochodzi z czasów młodości)






Setsuna Nakameshi - narzeczona / szalona policjantka / ściganie zła, chronienie dobra / priorytety / trudna miłość / resocjalizowanie za pomocą miłości / namiętne noce w mieście, które nigdy nie sypia.

Od zawsze wychowywała się w Tokyo w czysto praworządnej rodzinie, która nigdy nie miała nic wspólnego z przekrętami ani zbrodniami. Szybko skończyła szkołę, zajęła się pracą w wydziale kryminalnym japońskiej policji. Aresztowała mnie podczas jednej z licznych akcji, gdy złapałem chorobę zwaną pechem.
Ichijou Hattori-san?
Tak, to ja. 
Jesteś aresztowany za zabójstwo.
Zakochany też, choć się do tego nie przyznajesz.
Zaręczyliśmy się, gdy mnie wypuszczono z więzienia. Zamieszkałem w nowym domu, skończyłem jakoś studia. Zmusiła mnie, bym znalazł pracę. To nawet lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rinne Tworzy